Dmuchawa urządzenia klimatyzacyjnego
Silnik napędzający dmuchawę 12V4WZ100 typ M2bS jest małej mocy, a mimo to wentylator zapewnia bardzo dobry nadmuch powietrza na przednią szybę, co zapobiega zamgleniu i obmarzaniu. Przełącznik dmuchawy jest wielopołożeniowy, dzięki czemu można regulować intensywność nadmuchu.
Ogrzewanie i przewietrzanie wnętrza samochodu osiąga się za pomocą nagrzewnicy, umieszczonej pod tablicą rozdzielczą. Nagrzewnica ogrzewa powietrze napływające przez nawietrznik czołowy. Stopień ogrzewania reguluje się za pomocą cięgła zaworu nagrzewnicy 25 (rys. 2.72). Całkowite wyciągnięcie cięgła powoduje maksymalne ogrzewanie, a położenie pośrednie odpowiednio mniejsze.
Przepływ powietrza przez nawietrznik czołowy reguluje się cięgłem przepustnicy nawietrznika 19 (rys. 2.72). Zasłona chłodnicy umożliwia regulację przepływu powietrza chłodzącego, a tym samym regulację temperatury silnika. Zasłonę reguluje się cięgłem 16 (rys. 2.72). Stopień zamknięcia reguluje się wielkością wyciągniętego łańcuszka. Całkowite wyciągnięcie łańcuszka powoduje zasłonięcie całej chłodnicy.